FixIT S. A.
Informacje
Lokalizacja
Małopolskie
30-864 Kraków
Nad Serafą 56A
Zobacz na mapie
Dane kontaktowe
Telefon: 13 492 61 05
Strona www: https://fixit-servic...


Ocena: 0
Krakowskie centrum serwisowe FIXIT wspiera utrzymanie w dobrym stanie sprzętu elektronicznego we współpracy z krajowymi i międzynarodowymi firmami. Firma rozwijała się, otwierała nowe oddziały, rozbudowywała się i wdrażała nowoczesne pomysły i przyszłościowe rozwiązania w swojej marce, aby wspierać doświadczenia klientów. Wynika to z faktu, że satysfakcja klienta stała się bardzo ważnym obszarem w wielu sektorach biznesu. Ponadto, naprawa urządzeń fotowoltaicznych i wyposażenia komputerów dla graczy są nowymi, interesującymi obszarami, w których FIXIT może wykazać się swoimi kompetencjami.

FIXIT stale poszukuje rozwiązań ułatwiających przetwarzanie zwrotów produktów elektronicznych. Są to wadliwe produkty, które są naprawiane poprzez dodanie nowego oprogramowania. Dzięki temu mogą być one ponownie sprzedane i nie stają się odpadem niszczącym środowisko. Jest to nie tylko ekonomiczne, ale również przyjazne dla środowiska, ponieważ nie zwiększa ilości odpadów.

Producenci elektroniki poszukują serwisów, które zapewnią rzetelną naprawę sprzętu - w tym akcesoriów multimedialnych dla użytkowników e-sportu. Są to wymagający ludzie, którzy chcą usługi, która pasuje do ich stylu życia. Nierzadko jest to ich sposób na życie, bo grając, zarabiają niemałe pieniądze. Zależy im na wysokiej jakości usługach serwisowych. Naprawy powinny być szybkie i bezproblemowe, dlatego FIXIT stworzył specjalny plan dla tych klientów.

Wrażenie o firmie z punktu widzenia klienta jest bardzo ważne i FIXIT zdaje sobie z tego sprawę, dlatego pomaga markom usprawniać działania sprzyjające customer experience. Kiedy klient kupi produkt i jest zadowolony z jego zachowania, będzie lojalny wobec danej firmy. Aby tak się stało, produkt musi być w stanie być używany przez długi czas, a jeśli się zepsuje, musi być szybko naprawiony lub wymieniony. Ważne jest również po prostu podejście do klienta, miłe słowo i pomocni pracownicy obsługi zwrotów. Cała firma powinna angazować się w działania customer experience, a nie tylko jeden dział.

Z firmą FIXIT można skontaktować się poprzez formularz kontaktowy lub e-mail. Można również odwiedzić ich stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nich usługach i ich działalności.
Wyświetleń: 103
Komentarze