art-e Emilia Wójcik
Informacje
Lokalizacja
Małopolskie
30-214 Kraków
Józefa Korzeniowskiego 27J
Zobacz na mapie
Dane kontaktowe
Telefon komórkowy: 660 385 285
E-mail: info@art-e.pl
Strona www: https://emiliawojcik...


Ocena: 0
Emilia Wójcik jest graficzką, która świadczy swoje usługi dla firm i klientów indywidualnych na terenie Krakowa i nie tylko. Zajmuje się rysowaniem oraz projektowaniem grafik do stron internetowych, prezentacji, mailingów i na potrzeby mediów społecznościowych. Przygotowuje do nich dodatkowe elementy graficzne, przyciski, odnośniki, banery. Projektuje layouty ekranów głównych, podstron, wizytówek, grafikę wielkoformatową. Tworzy i obrabia fotografie (wykonuję studyjne, bezcieniowe zdjęcia produktów oraz retusz. Jest w stanie na zlecenie klienta, wykonać kompleksową usługę tworzenia identyfikacji wizualnej marki to znaczy: logo, logotyp, key visual.

Identyfikacja wizualna jest uważana za element graficzny, który pomaga danej firmie podkreślić swoją wyjątkowość wśród konkurencji. Usługi w zakresie jej budowania oferuje artysta grafik Emilia Wójcik. Logo jest oczywiście uważane za podstawowe narzędzie tożsamości korporacyjnej. Kolejnym etapem jest ogólny schemat kolorów przyjęty przez firmę i jego powtarzalność. Raz wybrana grafika musi być obecna nie tylko na stronie internetowej firmy, ale także w jej siedzibie, na gadżetach i samochodach. Identyfikacja wizualna jest bardzo ważnym elementem w kreowaniu określonego wizerunku marki i tworzeniu określonych skojarzeń z odbiorcą. Warto o to zadbać, bo klienci zwracają uwagę nie tylko na ofertę sklepu czy firmy, ale również na to, jak się one prezentują. Przedsiębiorstwo, które jest rozpoznawalne, ma spójne kolory poszczególnych firmowych elementów, jest uznawane za bardziej profesjonalne. Skoro zadało sobie tyle trudu, by robić dobre wrażenie, oznacza to, że stara się również, by jego usługi dorównywały temu wizerunkowi.

Zatrudniając grafika, który specjalizuje się w identyfikacji wizualnej, mamy pewność, że kolorystyka i poszczególne elementy odpowiadają wizerunkowi, jaki chcemy uzyskać. Dopasować należy nie tylko logo, ale także papier firmowy, koperty, teczki, wizytówki i wiele innych elementów. Emila Wójcik działa tak, że najpierw rozmawia z klientem i ustala, jakie są jego oczekiwania. Następnie przygotowuje na podstawie ustalonych kryteriów kilka propozycji. To klient wybiera koncepcję, która najbardziej trafia w jego gust.
Wyświetleń: 34
Komentarze